Autore Topic: [MOD] Zombies & Demons - thread ufficiale  (Letto 2458 volte)

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[TS]Epok

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[MOD] Zombies & Demons - thread ufficiale
« il: 15 Agosto 2015, 18:14:04 »
Vorrei utilizzare questa mod per la mia prossima missione, qualcosa per scaldare di brutto i fucili, che ne pensate?
E' possibile utilizzarla anche in modalità Zeus, quindi anche senza preparazioni particolari.
Attendo i vostri pareri.

Zombies & Demons

http://www.armaholic.com/page.php?id=28958&highlight=ZOMBIE

Description:
This is an updated BETA version of my Zombies & Demons mod. I am currently working on version 2.0 which you can read more about below.

Zombies and demons are place and play - they will automatically attack any enemy they are aware of.
Just remember that they choose their targets based on what side they're on. For example, you will need to set "Independent friendly to nobody" if you want Independent zombies to attack BLUFOR.
Zombies behave like ordinary zombies by default, but they can be customised by placing game logics to enable certain features - such as car throwing, difficulty, etc.


Features:
ZOMBIES
There are three types of zombies - slow, medium and fast.
Zombies can be changed and customised with game logics (Game Logic > Zombie Settings) and modules (Modules > Zombie Settings). Some of these include:
Game logic - Change difficulty of zombies to either easier or harder. This will change certain settings such as how much damage they do, attack speed, etc.
Game logic - Change the max detection distance of zombies. Zombies have no max by default.
Game logic - Allow zombies to "throw" cars and/or tanks at their targets. You can also choose the max throw distance.
Game logic - Horde spawners.
Game logic - Waypoints.
Module - Change how the horde spawners. Choose the max alive at once, how fast they spawn, density, etc.
Module - Change the max health of both zombies and demons.

ZOMBIE DEMONS
The zombie "demons" are basically overpowered versions of the zombies which sprint twice as fast and are generally much stronger, louder and scarier.

ZOMBIE MISSIONS
There are three co-op missions which also work in single player - Deadolition Derby, Dead Terminal and Zombie Hunt.

Deadolition Derby:
- This is just a short, silly and chaotic showcase of the "throwing cars" feature!

Dead Terminal:
- You start surrounded by zombies and have to survive until evac arrives.

Zombie Hunt:
- Loot, explore, and hunt the undead at your own pace! No objectives or goals - just a ute filled with a shitload of ammo and an island full of zombies!
- Endless action. Zombies will spawn forever - scattered across the island and more densely in towns.
- Tonnes of parameters you can change in multiplayer (weather, time of day, difficulty, spawn density, add demons, etc).


Se non sei uno di noi, sei uno di loro.

DuM3D0

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Re:[MOD] Zombies & Demons - thread ufficiale
« Risposta #1 il: 15 Agosto 2015, 20:17:20 »
Lol be' sarebbe un bell'inizio..  :asd:

[TS]Djmitri

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Re:[MOD] Zombies & Demons - thread ufficiale
« Risposta #2 il: 16 Agosto 2015, 11:20:31 »
Se può fare...  :rulez: :rulez: :rulez:

[TS]Epok

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Re:[MOD] Zombies & Demons - thread ufficiale
« Risposta #3 il: 16 Agosto 2015, 14:35:27 »
Sto studiando gli script, vediamo se ci tiro fuori una missioncina
Se non sei uno di noi, sei uno di loro.

[TS]Hawk

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Re:[MOD] Zombies & Demons - thread ufficiale
« Risposta #4 il: 16 Agosto 2015, 14:43:21 »
Giochiamoci ma non è una missione da Arma. :ciao: :ciao: :ciao:
Sandy Caine

[TS]Epok

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Re:[MOD] Zombies & Demons - thread ufficiale
« Risposta #5 il: 17 Agosto 2015, 15:44:54 »
Giochiamoci ma non è una missione da Arma. :ciao: :ciao: :ciao:

Nel senso che non è di guerra?
Se non sei uno di noi, sei uno di loro.

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Re:[MOD] Zombies & Demons - thread ufficiale
« Risposta #6 il: 17 Agosto 2015, 17:21:02 »
Nel senso che non amo molto i giochi sugli zombi e se è per giocare una missione ad arma va benissimo: preferisco comunque che le missioni siano più realistiche possibili. Infatti le single player e i mod sui morti viventi non li ho mai scaricati. :ciao: :ciao: :ciao:
Sandy Caine

[TS]PietroTC

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Re:[MOD] Zombies & Demons - thread ufficiale
« Risposta #7 il: 18 Agosto 2015, 17:56:04 »
Pensa a magari una missione di salvataggio dove se non arrivi in tempo per disinnescare un arma batteriologica tri trovi un po di infetti da abbattere, od ad una missione di salvataggio dove ormai gli ostaggi sono infetti
When that command remains, no matter what happens to its officer, he has not failed.

Se l'unità rimane, qualsiasi cosa avvenga al suo ufficiale, lui non è sconfitto.

[TS]PietroTC

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Re:[MOD] Zombies & Demons - thread ufficiale
« Risposta #8 il: 24 Agosto 2015, 16:46:49 »
Missione basata su questa mod :

Survival Zombies & Demons

Citazione
Description:
Fight on Agia Marina, Stratis to the dead, ally with the opposite team to survive or kill anyone on sight
the zombies don't mind, they want you and will get you.

Try to survive until all zombies die (they are like 4100 spawning in hordes).


Features:
Awsome zombie & demons mod by Ryan
Jumping zombies.
Scary noises.
Spider zombies.
Super strong demons. (only 100 can spawn they are like bosses)
Respawn on base 10 secs
LOOT systems that spawns weapons/ammo and items inside the buildings.
No nightvision googles
Full Virtual Arsenal (Nightvision restricted)
Visible night (Full moon)
Autocleaning of bodies
ONE OBJETIVE, SURVIVE the 4100 zombies spawned in hordes.
BASES for gear up and planning from where you are teleported to action.
System that prevents player from exit playzone once inside. Only dead can scape.
When that command remains, no matter what happens to its officer, he has not failed.

Se l'unità rimane, qualsiasi cosa avvenga al suo ufficiale, lui non è sconfitto.

[TS]PietroTC

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Re:[MOD] Zombies & Demons - thread ufficiale
« Risposta #9 il: 24 Agosto 2015, 16:51:26 »
Inoltre esiste questa mod che tratta temi simili  già compatibile con Zeus e ACE (il danno è localizzato)

Walkers
When that command remains, no matter what happens to its officer, he has not failed.

Se l'unità rimane, qualsiasi cosa avvenga al suo ufficiale, lui non è sconfitto.